اصل درمان TCM به سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : Andy

اصل درمان TCM به سندرم نفروتیک

TCM چگونه علت بیماری سندرم نفروتیک را درمان می کند؟ طب چینی معتقد است: دو علت بیماری کلیوی وجود دارد: اول، اختلالات داخلی، علل خارجی نفوذ؛ دلیل دوم این است که کمبود آب آشامیدنی روزانه باعث کمبود آب در بدن می شود. اختلالات داخلی موجب اختلال یا عدم تعادل یین و یانگ خود بدن و منجر به فقدان عدالت در بدن می شود. هنگامی که فضای سالم بدن انسان کافی نیست، توانایی بدن برای مقاومت در برابر خسارات بیرونی کاهش می یابد. این بدین معنی است که "خدای کفر و خشم بد است". به این معنا که می توان گفت که از آنجایی که شرارت می تواند تهاجم کند، باید عدالت در بدن انسان کافی باشد و فقدان عدالت، کمبود عدالت است. به همین دلیل، اختلالات درونی باید علت اصلی بیماری کلیوی باشد. آلودگی های خارجی باید بر اساس اختلالات داخلی باشد. سپس، علل داخلی متعددی وجود دارد که یین و یانگ انسان را تحت تاثیر قرار می دهند که منجر به یین و یانگ و اختلالات خون می شود. با توجه به طب چینی، این عشق، خشم، غم و اندوه، ترس، نگرانی، تفکر، وحشت است.
به علت کشف طب چینی: اگر این هفت نوع فعالیت های عاطفی بیش از حد قوی باشد، اختلالات اندام و اختلالات خون یا اختلالات یین و یانگ ایجاد می شود. بنابراین طب چینی معتقد است: هنگامی که خشم در هوا است، شادی از بین می رود، غم و اندوه در هوا است، ترس در هوا است، شوک در هوا است، فکر در هوا است، و نگرانی است در هوا. این بدان معناست که اگر فعالیت عاطفی بیش از حد شدید باشد، منجر به عدم تعادل تعادل داخلی بدن خواهد شد که نا متعادل کننده درونی بدن است. در مورد عدم تعادل درونی، شرایط برای تهاجم به شرارت ایجاد خواهد شد. چقدر شرارت دارید؟ طب چینی معتقد است: بیگانه به طور کلی به 6 شایع اشاره می کند: باد، مرطوب، گرما، سرد، خشکی و آتش سوزی. این شش شرارت همه را از طریق محیط زیست بدن انسان که در حال حاضر از بین رفته است، یا از طریق بدن انسان که در حال حاضر نامتعادل است عبور می دهد، به طوری که بدن انسان بیمار شود و باعث بیماری کلیوی شود.
دوم، پس از سالها از مشاهدات پزشکی چینی، کشف شده است که بیماری کلیه رابطه خوبی با کمبود آب دارد. این اغلب به فقدان آب آشامیدنی مداوم در زندگی عادی مرتبط است. از آنجا که کمبود آب در سیستم های مختلف و ارتباطات در بدن، قطعا منجر به یک سری بیماری کلیوی خواهد شد. جامعه پزشکی معتقد است که بدن انسان در واقع بدن آب است و اغلب از فقدان آب آشامیدنی رنج می برد. بنابراین، طب چینی مفهوم "غیر طبیعی تخلیه و اغلب یانگ" است، و اغلب علائم اولیه بیماری کلیوی ممکن است به علت کمبود آب در بدن رخ دهد. بنابراین، هنگام تحلیل علل بیماری کلیوی، القاء بیماری کلیه توسط آب آشامیدنی کافی نباید نادیده گرفته شود.
این نظرات در مورد طب گیاهی چینی می تواند برای شما مفید باشد، می تواند به شما کمک کند طب سنتی چینی را درک کنید، در حال حاضر بیشتر و بیشتر بیماران کلیوی مایل به پذیرش درمان طبیعی در پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی، اگر شما می خواهید برای دانستن اطلاعات بیشتر لطفا با پیغام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
 
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: